گروه علوم اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)

اخبار و اطلاعات مربوط به گروه علوم اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)

گروه علوم اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)

اخبار و اطلاعات مربوط به گروه علوم اقتصادی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان (خوراسگان)

دانلود نرم افزار Eviews 6 Portable (بدون نیاز به نصب) و Eviews 3

بر اساس نیاز دانشجویان اقتصاد به نرم افزار تجزیه و تحلیل اقتصادی داده ها (Eviews) لینک فایل فشرده نرم افزار ای ویوز 6 پرتابل (بدون نیاز به نصب برنامه)  و نیز ای ویوز 3 در ذیل جهت دانلود قرار گرفته است:


دانلود نرم افزار Eviews 6 Portable (بدون نیاز به نصب)


دانلود نرم افزار Eviews 3

نظرات 36 + ارسال نظر
GHOBADI جمعه 8 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ب.ظ

salam
mamnon az link ke gozashtid
movafagh bashid

سلام استاد
خواهش می کنم ... انجام وظیفه بود ...

علی یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:52 ق.ظ

سلام.من دانشجوی ارشد ریاضی مالی هستم.وهیچ درس اقتصادی نگذروندم.الان ترم چهار به ما اقتصاد سنجی دادن میتونید موضوعاتی که برای مقاله کار کردن به من بگید؟ممنونم

سلام
متوجه سوالتون نشدم که دقیقا چی میخواید !؟

سارا جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ

سلام خیلی خیلی ممنون

سلام
خیلی خیلی خواهش می کنم

marzi جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 03:51 ب.ظ

سلام من استاد کاربرد کامپیوتر در اقتصاد هستم واقعا خیلی خوب بود بسیار بسیار ممنون سال خوبی داشته باشید.

سلام
خواهش می کنم
خوشحالم که مفید واقع شدیم ...

دانشجو جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام
برای ویندوز 8 هم قابل نصب می باشد؟

سلام
این نرم افزار ورژن 6 نیاز به نصب ندارد و پرتابل می باشد.

دانشجو جمعه 8 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 08:58 ب.ظ

ممنون از پاسختون
من ورژن 7 را می خوام روی ویندوز 8 نصب کنم ولی امکان پذیر نیست
آیا این نرم افزار ورژنی دارد که ویندوز 8 را ساپورت کند؟
اگر راهنمایی کنید ممنون میشم

سلام
خواهش می کنم
ورژن 7 کلا برای ما ایرانی ها دارای اشکال هست چون کرک نشده است ...
بین ورژن 7 و 6 تفاوت چندانی وجود نداره ... اکثر اقتصاد دانان هم از این نسخه 6 استفاده می کنند.

نیلوفر سه‌شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام خیلی خوب بود دستتون درد نکنه خیلی ممنون

سلام
خواهش میکنم
قابلی نداشت

عطی یکشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ق.ظ

سلام.ایویوز 6 روی ویندوز xp نصب میشه؟؟؟

سلام
این نسخه 6 نرم افزار که در وبلاگ موجود است، پرتابل می باشد و نیازی به نصب ندارد .

شقایق جمعه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 01:03 ب.ظ

مرسی ...عالی بود

خواهش می کنم ...

alma سه‌شنبه 20 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:02 ب.ظ

با عرض سلام من eviiews3 را دانلود کردم ولی نصب نمیشه خواهشا به ایمیلم بفرستین
ممنونم

خب چرا از ورژن 6 که به نصب نیاز نداره استفاده نمی کنید ؟!

محمد چهارشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 08:22 ق.ظ

ممنون

خواهش میکنم

مهدی سه‌شنبه 17 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:29 ق.ظ

سلام تشکر از سایتتون ، می خواستم بدونم فیلم آموزشی این نرم افزار به زبان فارسی را کجا می تونم پیدا کنم،

سلام
چنین فیلمی موجود نمی باشد. در ایران تنها چند کتاب و جزوه آموزشی موجود می باشد که باز هم چندان کمک کننده نیست. برای یادگیری این نرم افزار از نظر من تنها راه آموزش تجربی و عملی در محضر کسی که تخصص دارند می باشد.

دانشجو یکشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 08:50 ق.ظ

ممنون از وبلاگ پربارتون. پیروز باشید

خواهش می کنم ...

mehr چهارشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 10:20 ب.ظ

سلام خسته نباشید، مرسی از وبلاگ مفیدتون ، من یک سوال دارم می خواستم بدونم چگونه می توانم آزمون جارک برا بگیریم

ن جمعه 28 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام ویندوز 7 دارم و این لینک رو هم دانلود کردم ولی نمیدونم چرا باز نمیکنه و خطا میده اگه کمکم کنید ممنون میشم

سلام
واقعا نمیدونم مشکل از کجاست !!!

سپنتا پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:43 ق.ظ

سلام. خیلی عالی بود. سپاسگزارم

سلام
خواهش می کنم

رامین آقایی یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 10:40 ب.ظ

سلام و خسته نباشید
من دانشجوی ترم آخر مهندسی صنایع هستم
استادمون برای پروژه درس کاربرد کامپیوتر این نرم افزار و گفته توضیح بدم و یک مثال باعاش حل کنم
کسی میتونه کمکم کنه یعنی ی مثال دراختیارم بذاره یا راهنماییم کنه ؟؟؟؟
ممنون

این فایل ها شما مثال و حل اونا هست ...

ژاله چهارشنبه 7 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام میشه یه فایل اموزشی کامل eviews رو هم بذارین؟؟؟؟؟/
خواهشا

سلام
ما هرچی در آستین داریم اینجا رو کردیم ...

محمد جمعه 9 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 10:05 ب.ظ

مر30

خواهش میکنم

رامین سه‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:50 ب.ظ

سلام
ی راهنمایی راجع به این نرم افزار و حل ی مثال عددی میخواستم
نوشتید گذاشتید اما چیزی ندیدمگ

سلام دوست عزیز
توی این پست من نگفتم مثال عددی وجود داره ...
برای مطلب موردنظرتون باید به این بخش مراجعه کنید:
http://ecokhuisf.blogsky.com/sanji-gojarati

سارا چهارشنبه 5 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 04:59 ب.ظ

سلام...باتشکر از زحمات شما،پایان نامم اقتصادی په به نرم افزار ایویوز نیاز دارم ؛ایویوز6رو دانلود کردم ولی اجرا نمیشه....چیکار کنم؟

سلام
این نرم افزار ورژن شماره 6 قابل نصب نیست، پرتابله ... یعنی بدون نصب باید اجرا بشه ...
حالا بازم تلاش کنید اگه نشد میتونید به لینک "اقتصاد خوانده" در قسمت لینک های روزانه سمت راست وبلاگ مراجعه کنید که همه چیز توش به خوبی پیدا میشه ...

هانیه دوشنبه 10 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:00 ب.ظ

باعرض سلام و وقت بخیر
استاد گرامی، من دانشجوی ارشد مدیریت بازگانی هستم و برای پایان نامه ام میخواستم از Eviews استفاده کنم ولی اصلا نمیتوانم نرم افزارش را پیدا کنم ، این نرم افزار شما را نتوانستم دانلود کنم، اگر زحمت نباشد مرا راهنمایی بفرمایید
با سپاس

سلام به شما

این نرم افزار ورژن شماره 6 قابل نصب نیست، پرتابله ... یعنی بدون نصب باید اجرا بشه ...
حالا بازم تلاش کنید اگه نشد میتونید به لینک "اقتصاد خوانده" در قسمت لینک های روزانه سمت راست وبلاگ مراجعه کنید که همه چیز توش به خوبی پیدا میشه ...

seven پنج‌شنبه 13 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:09 ب.ظ

سلام من در ایویوز 6 چطور می توان آزمون جاک برا را انجام دهم؟
و آیا متغیر هایی که صفر و یک هستند را می توان آزمون مانایی انجام داد و آمار توصیفی تهیه کرد؟
با تشکر

سلام
پس از ساختن سری زمانی و کلیک بر روی سری زمانی مورد نظر، گزینه Graph سپس بر اساس همون گزینه های پیش فرض اوکی کنید، سپس گزینه stats رو بزنید، در قسمت اطلاعات مقدار عددی جارکوبرا وجود داره ...
برای سوال دوم آیا منطورتون دادهی های فازیه(داده های صفر و یک دیجیتالی) یا مجازی ؟

1234 یکشنبه 23 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 09:56 ب.ظ

با سلام خدمت شما
می خواستم بدونم من می توانم از این نرم افزار برای پایان نامم استفاده کنم. یعنی مثل یه نسخه نصبی کاملا اطلاعاتش درسته

سلام
این نرم افزار برای استفاده قرار داده شده و تا حالا کسی از دوستان مشکلی در این زمینه نداشته ...

1234 دوشنبه 24 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 03:14 ب.ظ

سلام
ممنون از پاسخ گوییتون

سلام
خواهش می کنم ...

دانشجو اقتصاد سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 08:38 ب.ظ

سلام برا نصب برنامه ایویوز6 خود استاددر اختیار مون گذاشته فایل گردو ک لازم هس فلشم باز نمیکنه اگه امکانش هس بگید چطور از طریق نوت بک این فایل روباز کنم؟

سلام
در مورد ایراد نرم افزاری که فرمودید متاسفانه بنده تخصصی ندارم ...

seven سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1393 ساعت 09:36 ب.ظ

با سلام
من دانشجوی ارشد حسابداری هستم
پایان نامم رو باید با ایویوز کار کنم داده های من pooled هستن
خواهشا اگر امکان داره لطف کنید فرمانهای داده های pooled رو برام ایمیل کنید.
هم برای ایویوز 6 و هم برای استاتا ، چون دقیق نمی دونم چطور این داده ها
وارد نرم افزار کنم و تحلیل اونا رو هم نمی دونم.
با تشکر

سلام دوست عزیز
ضمن تشکر از حضور شما در این وبلاگ باید عرض کنم که مطالب درخواستی شما اولا بسیار وسیع می باشد و دوما با توجه به مدل شما فرمان های خاصی نیاز خواهید داشت که برای این کار می تونید به راهنماهای موجود در وبسایت های اینترنتی مراجعه کنید چون نمیشه بصورت ایمیل چنین چیزهایی رو آموزش داد. مراجعه حضوری به کسی هم که با این نرم افزارها کار کرده خیلی میتونه کمکتون کنه.

عادله دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 08:24 ق.ظ

سلام
من ورژن 8 رو نصب کردم ولی در هنگام اجرای crack خطای رجیستر نشدن می گیرم دلیلش چیست؟

سلام
ورژن 8 رو حتما باید به همراه نسخه کرک و آپدیت دانلود کنید ...

راضیه جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 11:24 ق.ظ

با سلام واحترام
با کمال تشکر بابت نرم افزار. بسیار عالی است. :
اما من چگونه می توانم تخمین مدل GMM با استفاد ه از این نرم افزار را بیاموزم؟ آخه من سایت یا ... درستی پیدا نکردم .
اگر بنده را راهنمایی یک دنیا از شما سپاسگذار خواهم بود .
با تشکر فراوان

سلام
خواهش می کنم ...
ایمیلتون رو چک کنید ...

فرید غلامی چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:59 ب.ظ http://faridgholami.blogfa.com

عرض سلام و قت بخیر دارم خدمت مدیر و نویسندگان وبلاگ. وبلاگ بسیار مفید و ارزنده ای دارید. ممنون از اینکه فایل های ایویوز 6 (پرتابل) و پاورپوینت اقتصاد سنجی گوجراتی رو در وبلاگ خودتون ارائه کردید. بر خلاف نظرهای بعضی از دوستان، هیچکدام از دو فایل مشکلی برای دانلود نداشت. امیدوارم همواره پیروز و سربلند باشید.
فرید غلامی حسن کیاده
دانشجوی کارشناسی ارشد حسابداری دانشگاه شهید بهشتی

سلام دوست عزیز
ممنون از حضورتون و ابراز محبتتون :)

مونا پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام ممنون از راهنماییتون فایل آموزشی داده های تابلویی در ایویوز را دارید؟؟ برایم ایمیل کنید

سلام
خواهش میکنم ... نه متأسفانه این فایل در اختیار نیست ...

fffff جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام
ممنون میشم در مورد تخمین gmm با این نرم افزار منو راهنمایی کنید. با تشکر

نیلیا چهارشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:23 ق.ظ

با عرض سلام و وقت به حیر ایمجانب دانشجوی ارشد مدیریت کشاورزی می باشم جهت تحلیل پرسشنامه هایم بایستی از نرم افزار LIMDEP استفاده نمایم می خواستم اگر مقدور می باشد این نرم افزار را برایم ایمیل بفرمایید.
با سپاس فراوان

محسن چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 04:20 ق.ظ

سلام اگه فایلی در رابطه با GMM دارید ممنون میشم برام بفرستین

با تشکر

susan سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:26 ب.ظ

با سلام
من پایان نامم روشش پنل دیتاس، یکی از داده هام برای تمام سال ها برای هر کشور یک عدد ثابت می باشد، چگونه این داده را در اکسل وارد کنم؟ (یعنی برای ایران برای ده سال یک عدد ثابت است و همینطور برای کشورهای دیگر)
با تشکر از کمک شما

صحبت چهارشنبه 15 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 05:27 ب.ظ

سلام
نرم افزار جارکو برا رو از کجا میشه دانلود کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد